زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ در چند نوبت  فقط نوبت امکان پذیر می‌باشد و محدود می باشد. هر ساله تعدادی از داوطلبان به علت دقتی و نا آگاهی نسبت به بندهای فرم ثبت‌نام اطلاعات خود را به صورت اشتباه یا ناقص وارد می کنند. ازین رو سازمان سنجش فرصتی را برای تصحیح اطلاعات داوطلب که به صورت اشتباه وارد کرده قرار داده است. داوطلبان در بازه های زمان مختلف می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به تصحیح فرم ثبت‌نام خود اقدام نمایند. در ادامه مقال به بررسی زمان و نحوه ویرایش ثبت نام دکتری 1404 خواهیم پرداخت. 

 

فهرست مطالب

  • زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴
    • زمان ثبت نام
    • تمدید مهلت ثبت نام
    • دریافت کارت ورود به جلسه
    • زمان انتخاب رشته
  • نحوه ویرایش ثبت نام دکتری 1404
    • نکات مهم ویرایش ثبت نام آزمون دکتری
    • سوالات متداول

زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند و متوجه اشتباه در فرم ثبت‌نام خود شده اند، در بازه های زمانی تعیین شده می‌توانند مجددا وارد سامانه شده و برخی از اطلاعات خود را اصلاح نمایند. توجه داشته باشید که امکان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ محدود بوده، پس در هنگام ثبت نهایی دقت کافی داشته باشید. 

ویرایش فرم نامحدود نمی باشد و پس از چند بار ویرایش و ثبت آن، دیگر امکان ویرایش را نخواهید داشت.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید در صورت وارد کردن اطلاعات غلط در هر مرحله از آزمون و حتی پس از قبولی نیز امکان حذف شما وجود دارد. ازین رو توصیه می کنیم حتما پس از نام نویسی رسید ثبت نام خود را به صورت کامل بررسی نمایند. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از انجام فرآیند نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید. البته جهت ثبت نام کامل می توانید با مشاوران دانتل تماس بگیرید.

 

بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

 

 

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام آزمون دکتری در سال ۱۴۰۴ در تاریخ 29 مهر ماه آغاز و تا 5 آبان ماه 1403 ادامه خواهد داشت. داوطلبان از اولین روز ثبت نام تا ساعت 24 آخرین روز، می‌توانند فرم ثبت نام را دریافت و پس از رفع اشکالات، آن را دوباره در سامانه سنجش بارگذاری کنند. تعداد دفعان ویرایش ثبت نام دکتری 1404 در این بازه زمانی 5 بار می باشد.

توجه داشته باشید در زمان نام نویسی تمامی بندهای فرم قابل ویرایش می باشد. 

 

تمدید مهلت ثبت نام

معمولا پس از اتمام مهلت اولیه، تعدادی از داوطلبان هستند که به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام، موفق به نام نویسی و تکمیل فرم نمی‌شوند. به همین دلیل سازمان سنجش مهلت ثبت نام را برای مدت محدود تمدید می‌کند تا علاوه بر ثبت نام متقاضیان جدید، داوطلبانی که قبلا فرم ثبت نام آزمون دکتری را تکمیل کرده اند نیز فرصت اطلاعات ویرایش ثبت نام آزمون دکتری 1404 را داشته باشند.

در تمدید مهلت ثبت نام امکان ویرایش تمامی اطلاعات وجود دارد.

چند ماه پس از زمان اولیه ثبت نام آزمون دکتری، سازمان سنجش برای آخرین بار فرصت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان درنظر می‌گیرد و در این فرصت چند روزه، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می‌توانند فرم را از سایت دریافت و اصلاح نمایند. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه

فرصت بعدی ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ حین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است. داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه، چنانچه مغایرتی را مشاهده نمودند، می‌بایست به سایت سنجش مراجعه و اصلاحات لازم را اعمال نمایند.

❌موارد قابل ویرایش در این بازه زمانی:

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فقط امکان ویرایش بعضی از اطلاعات مانند موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، معدل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ التحصیلی وجود دارد. 

در صورتی که بر روی کارت ورود به جلسه در عکس، نوع سهمیه، جنسیت،نوع معلولیت و زبان خارجی و… اطلاعات اشتباه درج شده باشد، داوطلب باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه نماید.

 

زمان انتخاب رشته

سازمان سنجش در زمان انتخاب رشته امکان ویرایش ثبت نام دکتری 1404 را نیز قرار داده است. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند پیش از انتخاب رشته معدل و زمان فارغ التحصیلی خود را تصحیح نموده و مقادر صحیح را وارد نمایند.

 

نحوه ویرایش ثبت نام دکتری 1404

برای ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ می‌بایست به سایت سازمان سنجش آموزش مراجعه نمایید و مراحل زیر را ادامه دهید.

ورود مستقیم به سایت

1️⃣ بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” کلیک کنید.

 

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ” ثبت نام” کلیک کنید. 

 

 

3️⃣ لینک فعال “ ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز phd سال ۱۴۰۴ ” را انتخاب نمایید.

 

 

4️⃣ در این مرحله ویرایش ثبت نام دکتری سپس از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” ویرایش اطلاعات ” کلیک کنید.

 

 

5️⃣ در مرحله بعدی بایستی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را که در زمان ثبت نام سامانه به شما ارائه داده است را درج کنید.

 

6️⃣ در این مرحله فرم ثبت‌نام در اخیتار داوطلب می باشد و بندهای این فرم را در ثبت نیاز می توانید ویرایش ثبت نام آزمون دکتری 1404 را انجام داده و اطلاعات وارد شده را تصحیح نمایید. 

داوطلبانی که شماره پرونده و یا کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اند، می‌توانند از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنند.

7️⃣ پس از این مراحل، فرم ثبت نام برای شما نمایش داده می‌شود که لازم است پس از اعمال تغییرات، ثبت نهایی را بزنید تا تغییرات اعمال شده ثبت شوند. 

بخوانید: نحوه ثبت نام دکتری

 

نکات مهم ویرایش ثبت نام آزمون دکتری

✅ توجه داشته باشید برای ویرایش ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ نیازی به خرید کارت و پرداخت هزینه ثبت نام دکتری نمی باشد.

✅لازم است مجددا تاکید کنیم که، دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که در تاریخ 31 شهریور ماه 1404 فارغ التحصیل می‌شوند، باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه معدل فارغ التحصیلی خود را در فرم ثبت نام درج کنند.

✅همانطورکه کمی بالاتر نیز گفته شد، امکان ویرایش برخی اطلاعات کارت ورود به جلسه فقط از طریق مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور فراهم است. اطلاعات قابل ویرایش ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ در باجه های رفع نقص شامل جنسیت (بند 3)، معلوليت (بند 7)، زبان خارجی (بند 13) و اشکال در عکس داوطلب می‌باشند.

✅ داوطلبانی که پس از اتمام زمان دریافت کارت ورود به جلسه، متوجه اشتباهی در کارت ورود به جلسه خود شوند، تنها می‌توانند از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست اصلاح کارت ورود به جلسه خود را داشته باشند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون دکتری برای تان وجود دارد و یا در مورد آمادگی آزمون با مشکلی مواجه هستید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون دکتری

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری 1404 چند نوبت می باشد؟

    داوطلبان در 5 مرحله می توانند فرم ثبت‌نام آزمون خود را ویرایش کنند.

  2. در زمان ثبت‌نام چه اطلاعاتی را می توان ویرایش کرد؟

    داوطلبان پیش از اتمام مهلت نام نویسی همه موارد را می توانند اصلاح کنند.

  3. آبا امکان تغییر حوزه امتحانی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد؟

    خیر داوطلبان فقط تا پیش از اتمام مهلت ثبت‌نام می توانند حوزه انتخابی را تغییر دهند.

 

منبع: ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: